Als je een helder zicht hebt op de B2B buyer journey, dan kun je content gaan ontwikkelen om jouw doelgroep te helpen in hun beslisproces. Deze content inzetten om nieuwe bezoekers naar je website te trekken, wordt ook wel content marketing genoemd.
Alle artikelen:
- 1. Wat is content marketing?
- 1.2 Rol in de AIDA funnel
- 1.3 Informeren vs. overtuigen
- 1.4 Denk aan je buyer persona
- 2. Waar publiceren?
- 2.1 De rol van social media
- 2.3 Op externe websites publiceren
- 2.4 Grote platformen als BNR of Adformatie
Marketingles vanaf €210
Voor slechts €210 euro krijg je 3 uur les in het onderwerp naar keuze. Geheel maatwerk en als je niet tevreden bent, betaal je niets. Zo zijn we nu eenmaal.
Over Marquant
Bij Marquant willen we onze 15+ jaar ervaring inzetten om MKB ondernemers te helpen succesvol te zijn in B2B online marketing. Wil je meer weten over zaken als freelance online marketeer, uurtarief online marketeer of B2B Marketing cases? Houd dan ons blog in de gaten!