Robots, data en advertenties

Home » Diensten » Robots, data en advertenties

Google Ads beschikt over een krachtige A.I. die jouw advertentiebudgetten alleen inzet wanneer dit resultaat oplevert. Dit scheelt ons tijd, wat je terugziet op de factuur.

Leer hier wat je kunt verwachten als we met SEA aan de slag gaan voor jouw organisatie. Laat gerust een berichtje achter zodat we samen eens kunnen sparren over jouw specifieke situatie.

Onze aanpak:

Vertrekpunt en rapportage

Tijdens de eerste week maken we inzichtelijk hoe jouw doelgroep zoekt en selecteren we samen de zoekwoorden waar je op wilt adverteren.

Ook kijken we goed naar je website en maken we alle signalen meetbaar die aantonen dat bezoekers interesse tonen in jouw diensten (bijvoorbeeld als iemand tarieven of cases bekijkt).

Tot slot sturen we deze signalen door naar de A.I. van Google Ads. Zo herkent de A.I. welke bezoekers potentie hebben en gebruikt zij dit om zoveel mogelijk nieuwe klanten uit je budget te halen.

Deliverables:
Na de eerste week weet je hoe jouw doelgroep zoekt en maken we alle signalen op jouw website meetbaar om de A.I. te leren welke bezoekers relevant zijn.

Campagnes inrichten

Nu alles klaar staat om tegen een optimaal rendement te adverteren, richten we tijdens de tweede week de campagnes in. Dit doen we deels in overleg met iemand uit jouw team, zodat de advertenties in lijn liggen met jouw branding en tone of voice.

Per zoekterm selecteren we een relevante pagina op jouw website. Omdat we resultaatgericht adverteren, gebruiken we dit moment om jouw landingspagina’s te optimaliseren voor een maximale conversie van bezoeker naar klant.

Deliverables:
Het technische werk doen we zelf, maar we betrekken je graag bij het schrijven van advertentieteksten. Zo weet je zeker dat we jouw brand-guidelines volgen.

Retargeting

Vaak hebben potentiële klanten wat tijd nodig voordat zij een aankoop doen of contact met je opnemen. Daarom maken wij retargeting campagnes aan, zodat bezoekers die interesse tonen nog een paar weken jouw banner advertenties zien als zij online gaan.

Doordat we Google Analytics en Google Ads gekoppeld hebben, zien we precies terug welke campagnes de meeste klanten aanleveren tegen de laagste kosten. Retargeting staat vaak bovenaan deze lijst.

Deliverables:
We richten de techniek in zodat geïnteresseerde bezoekers later opnieuw jouw banners krijgen te zien. We zijn niet de beste designers, dus besteden we de creatie graag uit aan een specialist.

Resultaatgericht werken

Tijdens de derde week zetten we de campagnes aan en ben je met advertenties zichtbaar in de resultaten van Google. Ook delen we een rapportage zodat je week-op-week terugziet hoe de campagnes presteren.

Het is nu belangrijk dat we de A.I. van Google Ads tijd geven om te leren welke clicks relevant waren en welke niet. Dit duurt een kleine vier weken en tijdens dit proces sturen we de budgetten bij zodat we zoveel mogelijk nieuwe klanten genereren tegen zo laag mogelijke kosten.

Deliverables:
We werken wekelijks de rapportage bij en evalueren tijdens een call samen welke acties er nodig zijn om meer klanten uit Google Ads te halen.

Wat anderen over ons zeggen:

Marquant remon voordeelvanger
Eigenaar Voordeelvanger.nl:

“Samen een perfecte strategie uitgerold. Volledig AI gedreven met slimme regels om alles binnen de gestelde doelen te houden.” – Remon van Hooijdonk

banner-linkedin-follow-marquant-centered

Klaar om te groeien?

Onze no cure, no pay is een garantie dat wij je geen projecten aansmeren waar je later niet tevreden over bent. Krijg eerlijk advies over wat wij zouden doen in jouw situatie. Want anders krijgen we toch niet betaald.