Categorieën
Handleiding

Hoe zoeken jouw klanten?

In deze handleiding leer je achterhalen met welke woorden jouw doelgroep zoekt in Google.

Categorieën
Handleiding

Op Google adverteren

Nu we het zoekgedrag van de doelgroep hebben geanalyseerd en onze concurrentie hebben bekeken, kunnen we een advertentiecampagne in Google maken.

Categorieën
Handleiding

Adverteren op Facebook

In deze handleiding leer je hoe je een advertentiecampagne maakt op Facebook.

Categorieën
Handleiding

SEO Checklist

seo checklist marquant

Wil je zelf de SEO optimaliseren van je zakelijke website? We hebben een handige checklist voor je gemaakt zodat je stap voor stap kunt nalopen wat je kunt doen voor een hoge positie in Google.

Categorieën
Strategie

SEO voor beginners: 5 tips voor eerste plek in Google

Wil je leren hoe je hoger kunt ranken in Google? Check dan de bovenstaande video. We geven je een aantal voorbeelden waarmee je jouw website kunt optimaliseren voor zoekmachines.

Categorieën
Strategie

Meer leads genereren via je website

Meer B2B leads genereren via je website is goed mogelijk. In dit artikel geven we een aantal tips zodat je zelf aan de slag kan. 

Categorieën
Strategie

Meer leads met Growth Hacking

De naam zegt het al: growth hacking draait om snelle groei creëren door kleine slimme stappen te zetten. In dit artikel kijken we naar drie manieren hoe je growth hacking kunt toepassen om meer leads te werven met jouw B2B campagne.

Categorieën
Strategie

Help je klant sneller beslissen

beslisproces-dmu

Een zakelijke beslissing wordt zelden individueel genomen. Vaak zijn hier meerdere beslissers voor nodig uit verschillende lagen van een organisatie. Denk hierbij aan het team, management en de directie. In dit artikel leer je wat je kunt doen om het beslisproces te versnellen.

Categorieën
Strategie

Latent zoekenden activeren

Het grootste deel van je doelgroep bevindt zich in de Attention fase.