
Als je begint aan inbound marketing voor jouw b2b doelgroep, wil je niet alleen informeren, maar ook jouw bezoekers activeren. In dit artikel leer je hoe je jouw doelgroep kan triggeren en b2b leads kan genereren.
Als je begint aan inbound marketing voor jouw b2b doelgroep, wil je niet alleen informeren, maar ook jouw bezoekers activeren. In dit artikel leer je hoe je jouw doelgroep kan triggeren en b2b leads kan genereren.
Je hebt een zakelijke website en vertelt precies wie jullie zijn, wat jullie doen en wat de toegevoegde waarde is voor de doelgroep. Ook staan jullie contactgegevens, inclusief formulier, duidelijk vermeld. Waarom ontvang je dan toch zo weinig aanvragen via de website?
Hoeveel B2B klanten komen er binnen via jouw website? Als het antwoord ’te weinig’ is, dan leer je in dit document alles wat je moet weten om succesvol leads en klanten aan te trekken met jouw bedrijfswebsite.
In B2B marketing hebben we het vaak over de buyer journey. Maar om het maximale uit je inbound marketingstrategie te halen, wil je verder denken dan de conversie van lead naar sale. In dit artikel leer je hoe je succesvolle klantrelaties inzet om meer leads en sales te genereren.
Verkoop je zakelijke producten en wil je deze in een B2B webshop aanbieden? Wij hebben een project mogen redden voor het grootste postbedrijf van Nederland en kunnen je alles vertellen wat je vooral niet moet doen.
Wil je de ROI van jouw campagnes verhogen? Dan is het verlagen van de kosten per lead een goede start! Aan de hand van deze video proberen we uit te leggen hoe je met kleine optimalisaties grote verschillen kan maken.
Wil je dat meer bezoekers op je website converteren tot lead of een aankoop doen? Dit proces wordt Conversion Rate Optimization (CRO) genoemd, waarbij kleine veranderingen een groot verschil maken!
In deze sitescan kijken we naar de website van het Rotterdamse marketingbureau 100%EMAIL. We bespreken hoe ze meer bezoekers kunnen aantrekken zonder te adverteren en wat ze kunnen doen om deze bezoekers te converteren naar leads.
In deze sitescan kijken we naar de website van de Utrechtse HR specialisten Peoplez. We kijken hoe ze meer leads kunnen werven met hun website door de drempel tot contact te verlagen.
In deze sitescan kijken we naar de website van een Amsterdamse loodgieter en geven we aan wat wij zouden doen om meer bezoekers en klanten te krijgen.