Categorieën
Handleiding

Whitepaper: B2B Leads werven

Hoeveel B2B klanten komen er binnen via jouw website? Als het antwoord ’te weinig’ is, dan leer je in dit document alles wat je moet weten om succesvol leads en klanten aan te trekken met jouw bedrijfswebsite.

Categorieën
Sitescan

Sitescan: B2B Leadwerving

In deze sitescan kijken we naar de website TakeCareOfYourSelfie.nl en geven we aan wat wij zouden doen om meer leads te verzamelen.

Categorieën
Handleiding

SEO Checklist

seo checklist marquant

Wil je zelf de SEO optimaliseren van je zakelijke website? We hebben een handige checklist voor je gemaakt zodat je stap voor stap kunt nalopen wat je kunt doen voor een hoge positie in Google.

Categorieën
Handleiding

Geautomatiseerde regels in Google Ads

Categorieën
Strategie

B2B Inbound marketing: ‘95% b2b doelgroep niet in de markt’

95% doelgroep niet in de markt inbound marketing

Het Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, een van de bekendste onderzoekinstituten voor marketing komt met een interessant onderzoeksresultaat: ’95% van B2B kopers is niet in de markt voor je producten’. In dit artikel kijken we hoe je die 5% die wel in de markt is, kan activeren.

Categorieën
Strategie

B2B inbound marketing: b2b doelgroep activeren

inbound marketing marquant marketing

Als je begint aan inbound marketing voor jouw b2b doelgroep, wil je niet alleen informeren, maar ook jouw bezoekers activeren. In dit artikel leer je hoe je jouw doelgroep kan triggeren en b2b leads kan genereren.

Categorieën
Handleiding

Geen B2B Leads? Je communiceert te vrijblijvend.

Je hebt een zakelijke website en vertelt precies wie jullie zijn, wat jullie doen en wat de toegevoegde waarde is voor de doelgroep. Ook staan jullie contactgegevens, inclusief formulier, duidelijk vermeld. Waarom ontvang je dan toch zo weinig aanvragen via de website?

Categorieën
Strategie

B2B marketing stopt niet bij sales

In B2B marketing hebben we het vaak over de buyer journey. Maar om het maximale uit je inbound marketingstrategie te halen, wil je verder denken dan de conversie van lead naar sale. In dit artikel leer je hoe je succesvolle klantrelaties inzet om meer leads en sales te genereren.

Categorieën
Strategie

De valkuilen van een B2B webshop

Verkoop je zakelijke producten en wil je deze in een B2B webshop aanbieden? Wij hebben een project mogen redden voor het grootste postbedrijf van Nederland en kunnen je alles vertellen wat je vooral niet moet doen.

Categorieën
Handleiding

Kosten B2B Leads Verlagen

Wil je de ROI van jouw campagnes verhogen? Dan is het verlagen van de kosten per lead een goede start! Aan de hand van deze video proberen we uit te leggen hoe je met kleine optimalisaties grote verschillen kan maken.

Categorieën
Handleiding

CRO Checklist

Wil je dat meer bezoekers op je website converteren tot lead of een aankoop doen? Dit proces wordt Conversion Rate Optimization (CRO) genoemd, waarbij kleine veranderingen een groot verschil maken!

Categorieën
Sitescan

Sitescan: E-Mailmarketing Bureau

In deze sitescan kijken we naar de website van het Rotterdamse marketingbureau 100%EMAIL. We bespreken hoe ze meer bezoekers kunnen aantrekken zonder te adverteren en wat ze kunnen doen om deze bezoekers te converteren naar leads.