Categorieën
Sitescan

Sitescan: B2B Leadwerving

In deze sitescan kijken we naar de website TakeCareOfYourSelfie.nl en geven we aan wat wij zouden doen om meer leads te verzamelen.

Categorieën
Handleiding

SEO Checklist

seo checklist marquant

Wil je zelf de SEO optimaliseren van je zakelijke website? We hebben een handige checklist voor je gemaakt zodat je stap voor stap kunt nalopen wat je kunt doen voor een hoge positie in Google.

Categorieën
Handleiding

Whitepaper: B2B Leads werven

Hoeveel B2B klanten komen er binnen via jouw website? Als het antwoord ’te weinig’ is, dan leer je in dit document alles wat je moet weten om succesvol leads en klanten aan te trekken met jouw bedrijfswebsite.

Categorieën
Strategie

B2B marketing stopt niet bij sales

In B2B marketing hebben we het vaak over de buyer journey. Maar om het maximale uit je inbound marketingstrategie te halen, wil je verder denken dan de conversie van lead naar sale. In dit artikel leer je hoe je succesvolle klantrelaties inzet om meer leads en sales te genereren.

Categorieën
Strategie

De valkuilen van een B2B webshop

Verkoop je zakelijke producten en wil je deze in een B2B webshop aanbieden? Wij hebben een project mogen redden voor het grootste postbedrijf van Nederland en kunnen je alles vertellen wat je vooral niet moet doen.

Categorieën
Handleiding

Kosten B2B Leads Verlagen

Wil je de ROI van jouw campagnes verhogen? Dan is het verlagen van de kosten per lead een goede start! Aan de hand van deze video proberen we uit te leggen hoe je met kleine optimalisaties grote verschillen kan maken.

Categorieën
Handleiding

CRO Checklist

Wil je dat meer bezoekers op je website converteren tot lead of een aankoop doen? Dit proces wordt Converion Rate Optimization (CRO) genoemd, waarbij kleine veranderingen een groot verschil maken!

Categorieën
Sitescan

Sitescan: E-Mailmarketing Bureau

In deze sitescan kijken we naar de website van het Rotterdamse marketingbureau 100%EMAIL. We bespreken hoe ze meer bezoekers kunnen aantrekken zonder te adverteren en wat ze kunnen doen om deze bezoekers te converteren naar leads.

Categorieën
Sitescan

Sitescan: HR consultants

In deze sitescan kijken we naar de website van de Utrechtse HR specialisten Peoplez. We kijken hoe ze meer leads kunnen werven met hun website door de drempel tot contact te verlagen.

Categorieën
Sitescan

Sitescan: Loodgieter

In deze sitescan kijken we naar de website van een Amsterdamse loodgieter en geven we aan wat wij zouden doen om meer bezoekers en klanten te krijgen.

Categorieën
Handleiding

Hoe zoeken jouw klanten?

In deze handleiding leer je achterhalen met welke woorden jouw doelgroep zoekt in Google.