Categorieën
Search

B2B betaalt de hoofdprijs in Google Ads

Adverteren in Google is een krachtige manier om potentiele klanten naar je website te trekken die letterlijk op zoek zijn naar informatie over jouw producten of diensten. Maar dit gaat niet altijd van een leien dakje…

Categorieën
Strategie

Alternatieven voor GA4

Iets zegt me dat ik gewoon moet wennen aan de grote mensen wereld van Analytics, maar ik vind GA4 irritant.

Categorieën
Handleiding

Meer resultaat uit B2B marketing

b2b-marketing-resultaat-demand-gen-b2b-online-marketing-marquant-marketing

Met verschillende tools kun je herkennen welke bedrijven jouw website bezoeken. Zo kun je leads opvolgen zonder dat ze hun gegevens achterlaten, met bijvoorbeeld Leadinfo.

Categorieën
Search

Google Ads en POAS

google-ads-en-poas-b2b-online-marketing-marquant-marketing

De A.I. van Google Ads laten sturen op winst (POAS) i.p.v ROAS?

Categorieën
Strategie

Lead Generatie is dood, hier is Demand Gen

Lead-Gen-is-Dood-demand-gen-b2b-online-marketing-marquant-marketing

Het werven van leads, bouwen van mail funnels, etc, is stervende. Lead generatie werkt niet omdat het werven van leads kostbaar is en de resources om deze op te volgen nog kostbaarder zijn. Het is zelfs zo kostbaar, dat het voor veel MKB’ers onhaalbaar is om voldoende data op te bouwen om de funnel te optimaliseren.

banner-werkwijze-marquant-marketing
Categorieën
Search

Google en de strijd tegen ad blockers

google-versus-ad-blockers-b2b-online-marketing-marquant-marketing

Onlangs ontvingen adverteerders op Google Ads een mail met nieuwe beleidsregels voor landingspagina’s. Voldoe je na oktober 2022 niet aan de nieuwe regels, dan worden je advertenties afgekeurd.

Categorieën
Strategie

SEA Handboek

SEA-handboek-x-Marquant-b2b-online-marketing

Wil je zelf leren hoe je succesvol adverteert in Google? In dit gratis handboek leren we je alles wat je moet weten om als B2B organisatie in Google te adverteren. Je kunt zo zelf een campagne inrichten of beter beoordelen of jouw bureau de juiste route neemt.

Categorieën
Handleiding

Geautomatiseerde regels in Google Ads

Categorieën
Strategie

B2B Inbound marketing: ‘95% b2b doelgroep niet in de markt’

95% doelgroep niet in de markt inbound marketing

Het Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, een van de bekendste onderzoekinstituten voor marketing komt met een interessant onderzoeksresultaat: ’95% van B2B kopers is niet in de markt voor je producten’. In dit artikel kijken we hoe je die 5% die wel in de markt is, kan activeren.

Categorieën
Strategie

B2B inbound marketing: b2b doelgroep activeren

inbound marketing marquant marketing

Als je begint aan inbound marketing voor jouw b2b doelgroep, wil je niet alleen informeren, maar ook jouw bezoekers activeren. In dit artikel leer je hoe je jouw doelgroep kan triggeren en b2b leads kan genereren.